Mari piti meille reenit täällä piolahdessa, eli Tanja ja Luomo ja me. Rata oli aika vaikea, oli paljon takakiertoja ja puolivalssin piti tehdä yhdessä paikassa.
Zeldan oli vaikea aluksi keskittyä, huuhaili siellä täällä. Piti oikeen kunnolla sanoo sille ja näyttää sille kuka määrää. Se on joskus noin kun on päivän ollut pois eikä koira ehdi juosta irti mettäs ennen kun mennään reenaileen. Vaikeata oli myös istuminen lähdössä. Putkeen meneminen tuotti ongelmia kun se oli puomin kontaktin vieressäPäättämätön puomille vaan änkes. Tuota pitää kyllä harjoitella lisää. Puoli valssi sujui aika hyvin muutaman toiston jälkeen. Minulla on ongelmana oma käytös eli yli-ohjauusta ja siitä kyllä huomautettiin koko ajan, se on hyvä niin ehkä se jää poisKieli ulkona Nyt minun pitää ruveta olemaan zeldan kans kovempi, ei saa antaa mennä omiaan ja harjoitella istumista.
_______________________________________________________________

Mari höll träning till oss, jag & Zelda och Tanja & Lumo. Banan var rätt svår. Det skulle vara en "halv-vals" på ett ställe, efter några ggr så fungerade det rätt bra. Zelda hade svårt att koncentrera sej i början, det är sådär ibland om hon inte har fått springa lös i skogen innan träningen och efter att jag har jobbat hela dagen. Jag fick riktigt vara hård mot henne så hon vet vem som bestämmer. Hon hade även svårt att sitta vid starten. Hon hade svårt att gå in i tunneln eftersom öppningen var vid bommens kontaktfältPäättämätön det måste vi nog träna mer på. Jag -dirigerar för mycket och det blir jag tillsagd om hela tiden och det är bra så kanske mina rörelser blir mindre men bättre.
Jag måste börja vara mer bestämd med Zelda och träna mer på att sitta vid starten.