Menin metsään piiloon puskan taakse. Menin aika suoraa linjaa jossa yksi käännös. Matkaa oli noin 200m.
Mathias päästi Zeldan irti ja sanoi "missä mamma". Eikä kestänyt monta sekuntia ennenkuin Zelda ampaisi suoraan luokseni. Halusin itse nähdä hänen työskentelyä joten Mathias meni myös piiloon metsään, eri paikkaan jossa ei oltu kävelty, matkaa noin 100 m. Sanoin käskyn "missä". Zelda vähä haisteli maata ja sitten se ampais menemään ja suraan Mathiaksen luokse.
Tämä on tällaista mukavaa aivojumppaa Zeldalle ja onhan se itsellekin aika hauskaa Kieli ulkona 

__________________________________________________________________________________

Jag gömde mej bakom en buske i skogen. Jag gick i en rätt rak linje där jag hade en sväng. Sträckan var ca 200 meter. Mathias släpte lös Zelda och sa "var är mamma" Och det tog inte många sekunder när Zelda kom rusandes raka vägen till mej. Jag ville själv se hur hon arbetade så då fick Mathias gömma sej i skogen, på ett annat ställe där det inte fanns några spår ännu. Han gick ca 100 m. Jag gav Zelda kommandot "missä" (var). Hon luktade lite runt om kring på marken innan hon drog iväg och med nosen i marken rakt till Mathias.
Det här är lite trevlig hjärngymnastik till Zelda och det är ju rätt kul för en själv också Kieli ulkona