Zelda var super duktig på träningen igår kvällSilmänisku Hon tänkte inte ens tjuvstarta i starten. Vi hade mycket störningar eftersom den lokala pressen var där och intervjuade folk, så det var stövare och spetsar + de andra som brukar träna. Och kan man tänka sej att en enda gång så stack hon iväg mitt i banan för att hälsa på en stövare som kom in på banan med sin ägare men hon kom direkt jag kallade på henneViaton. Alla svängar förutom en fick jag att fungera på banan men det var jag som inte kunde, Stefan sa att min sväng var mittemellan en "vals" och "niisto". Zelda hade riktigt drag på banan. Hon fällde endast en ribba och det var givitvis också mitt fel - jag stog ivägenHuuto och höjden är nu 55 cm. Ringen gick bra, längdhoppet och muren också och när hon tog muren så gjorde jag bakom byte och det fungerade jätte bra.
Till nästa gång ska jag ta med targetten som jag ska placera ut vid kontakterna på bommen och A:t. Nu hade jag inte det och hon hoppade över kontakternaYllättynyt Så vad lär man sej av detta. De felen som gjordes på banan var mitt felPäättämätön

_________________________________________________________________________________

Zelda oli tosi taitava eile iltaisessa harkoissaSilmänisku Se meinas startata liian aikasin startissa. Meillä oli paljon häiriötä koska paikallinen lehdistö oli paikalla haastattelemassa ihmisiä, niin sielä oli sekä ajokoira että hirvikoira + muut koirat jotka kuuluivat ryhmiin. Ja voiko olla totta että yhden ainoan kerran se kakas tervehtiin ajokoiraa kesken radan, mut se ajokoira tuli radalle kun reenattiin, ja se palasi heti kun kutsuin Viaton. Kaikki käännökset paitsi yhden sain toimimaan, en itse osannut sitä. Stefan sanoi että tein valssin ja niiston puoli version. Zeldalla oli aikamoinen veto päällä. Yhden ainoan riman se tiputti ja silloin  syy oli minun koska olin tiellä. Hyppyjen korkeus on 55 cm nyt. Rengas meni hyvin, pituus ja muuri myös, muurin edessä tein takaleikkauksen ja se meni hyvin. Seuraavalle kerralle pitää ottaa mukaan alustat, se hyppäs A esteeltä. JA MITÄ TÄSTÄ OPIMME ? Kaikki mikä meni pieleen oli oma vikani