Ei muuta kun töitten jälkeen koirat autoon ja Nämpnäsiä kohti reenaamaan. Tanja oli suunitellut radan.
Siinä oli pari hyppyä ja sit pujottelu, rengas, putki,pituus, keinu ja loppusuoralla 3 hyppyä. Ihan kiva rata. Lindalla oli tosi hyvä vauhti, johtuiko se lämpimästä ilmasta tai aladoobista joka kul oli palkkiona mukaan tai sit molemmat olivat syitä tähän. Pituushypyn otettiin erikseen kun se juoksi yli. palkkiona oli läpyskä esteen takana, Tanja piti rimaa pituushypyn alussa ja käskyksi sanottiin -hyp,hyp,hyp,hyp oikeen innokkaasti ja rupeshan se onnistaa.  Meinas tulla lentokeinu, se juoksi niin rohkeasti loppuun asti, suhisen niin se hiljentää vauhtia. Loppusuorakin meni hyvin. Tanja kokeili mennä Lindan kans ja ihan mainiosti meni koko rata, ihana nähä oma koira menevän tollee....en ole ennen nähnyt sen menevän agilityä. Toivottavasti tuo Lindan tämäpäivänen vauhti on pysyvää.
Zeldan kans otin pujottelua, niin että se itsenäisesti menee sinne. Kun menen oikealla puolella niin se menee hyvin, tas vasemmalla puolella niin vähä huonommin. otettiin rengasta ja se meni hyvin. Pituus  meni hyvin. Mutta jostain syystä tuo putki ei enää sujukkaan niin hyvin. Sitä pitää hioa.

___________________________________________________________________________________

Efter jobbet så packade jag sakerna och hundarna i bilen och sedan var det och åka och träna till Nämpnäs. Tanja hade planerat banan. Där var det 2 hopp, slalom, ringen, tunnel, längdhopp,gungan, och 3 hopp på slutspurten. En riktigt bra bana. Linda hade superbra fart. Om det berode på det varma vädret eller aladoben som jag hade med som godbitar vet jag inte eller kanske det var båda som var orsaken. Längdhoppet tog vi skilt för hon vill springa över den. Belöningen fanns bakom hindret, Tanja höll en ribba just framför första delen av längdhoppet, och då började det fungera. Kommandot är -hopp,hopp,hopp,hopp med en riktig inlevelse så klarar hon det. Hon var så fartfylld så hon  tänkte göra en flyggunga, jag säjer -shyyyyyy så bromsar hon. Tanja gjorde banan med Linda och det gick bra , vad kul att se sin egen hund ta banan med sån iver...jag har ju aldrig sett henne i action förr för det är ju alltid jag som tränar henne. Hoppas denhär farten håller i sej. Med Zelda tog jag slalom, så att hon tar början själv. Det går bra när jag är på höger sida, lite sämre på vänster. Vi tog ringen och den gick bra, vi tog längdhoppet och den gick bra. Men nu har hon fått för sej att inte ta tunneln jämt, det måste vi träna mer på.