En ole pystynyt reenaamaan koko kesänä kun minulla on ollut lihas revähtämä. Ensi viikolla menen fysioterapeutille niin katsotaan jos parantuisi kokonaan. Eilen olin Tanjan kans reenaamas. Mulla oli Zelda ja se meni aika hyvin. Putkeen meni vauhdilla, se on joskus kieltäytynyt menemästä sinne, jopa takaa leikkaus putkesuulla onnistui. Lähettäminen kepeille meni hyvin mutta sitten se menee vaan 2-3 keppiä hyvin, sekun on tottunut kaareihin. A:lla se on ruvennut meneen huonosti alasmenolla joten remmi taas käyttöön siinä. En pysty oikeen viel juoksemaan joten on vähä vaikeeta reenata.........vitsi.

_______________________________________________________________________________

Jag har inte kunnat träna på hela sommaren pga att jag har en muskelbristning bak på benet. Nästa vecka ska jag till en fysioterapeut så ska vi se om vi får det fixat.
igår var jag och träna med Tanja. Jag hade Zelda och det gick rätt bra. Tunneln gick med fart, hon som ibland vägrat att gå in i den. Att skicka henne till slalom gick bra och hon gick in rätt men tog sedan 2-3 pinnar självständigt, hon är ju van med bågarna. På A hindret började hon komma ner fel så det blir att använda koppel ett tag där. Själv kan jag inte springa så det är lite svårt att träna just nu...fan....det är ju så himla kul