Zeldan kans otettiin kahta hyppyestettä jotka oli vinottain eli klo 9 ja 12. Tanja joka oli apuohjaajana piti Zeldaa paikoillaan 9 hypyn takana ja itse menin 12 hypyn sivulle (seison itse koiraa päin) ja ohjasin sen hyppyyn jotta se kiertäis sen tiukasti, eka kerta tuli laaja kierto, seuraavat 2 krt se meni mainiosti.
Otettiin putkea ja sekin meni hyvin. Ja otettiin yksi harjoitus vielä ja se oli niin että 2 hyppyä oli vieritysten ja se hyppäs ekan yli ja kierti ja otti sen toisen taka kautta minun luo. Tuos minulla nousee käsi liian ylös kun ohjaan, pitää reenata että kädet on alhaalla. Niin ja otettiinha me vielä tuon kontaktin A-esteellä ja pujottelun sisäänmenon, sekin sujui.
Lindan kans otettiin vähä pitempää rataa. A-este sujuu nyt hyvin, ei jää enää tököttämään harjalle. Kepit meni aika hyvin. eteenpäin lähettäminen esteen yli ei tahdo onnistaa, se ei oikeen irtoo  Korkeuden tänään laiton sille 30 cm jotta saatais pois rimojen alitukset.

Med Zelda tog vi två hopphinder som var snett, alltså kl 9 och kl 12. Tanja var och hjälpte till, hon höll Zelda bakom 9 hoppet och jag ställde mej brevid 12 hoppet så att jag stod vänd mot hunden, hon tog första hoppet och  jag visade med kroppsspråket att ta den andra och komma till min sida, meningen är att hon ska göra snäva svängar. Första gången var svängen vid och de 2 andra ggr var de bra. 
Vi tog tunneln och den gick super bra.
2 hopphinder brevid varandra, hon hoppar första och jag säjer "kierrä" (runt) och hon tar det andra hoppet bakifrån och kommer sedan till mej. Hunden gjorde bra men själv lyfter jag armarna för högt när jag visar. Till sist tog vi kontakten på A-hindret och att gå in på rätt ställe på slalom.
Med Linda tog vi en lite längre bana. A:t fungerar bra nu, hon stannar inte längst upp mera. Slalom gick rätt bra. Framåsändande går inte alls  hon lossnar inte. Höjden på hoppen var 30 cm idag så att vi ska få bort det att hon springer under ribborna.